GR

ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ



Η δασκάλα της ΣΤ΄ τάξης Μαρία Καφαντάρη, στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας, δούλεψε με το τμήμα της ένα σχέδιο εργασίας με θέμα τις κωμωδίες του Αριστοφάνη Ιππείς, Σφήκες και Βάτραχοι. Σκοπός δεν ήταν μόνο να διαβαστούν τα κείμενα, αλλά και να αξιοποιηθούν δημιουργικά από τους ίδιους τους μαθητές κι έτσι να μετατραπούν από αναγνώστες σε δημιουργούς. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η ομαδοποιημένη προσέγγιση των έργων. Κάθε ομάδα (5 με 6 άτομα) ανέλαβε από μια θεματική ενότητα.

ΟΜΑΔΑ 1: Βιογραφικό Αριστοφάνη – Προσέγγιση ιστορικού πλαισίου της εποχής
ΟΜΑΔΑ 2: Ιππείς → Περιληπτική αναφορά στο έργο – Φωτογραφικό υλικό – Προσέγγιση της σημασιολογίας του
ΟΜΑΔΑ 3: Βάτραχοι → Περιληπτική αναφορά στο έργο – Φωτογραφικό υλικό – Προσέγγιση της σημασιολογίας του
ΟΜΑΔΑ 4: Σφήκες → Περιληπτική αναφορά στο έργο – Φωτογραφικό υλικό – Προσέγγιση της σημασιολογίας του
ΟΜΑΔΑ 5: Αρχαία θέατρα

Τα παιδιά αναζήτησαν πληροφορίες στο Διαδίκτυο και σε διάφορες εγκυκλοπαίδειες. Συμμετείχαν επίσης στον 2ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργάνωσαν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ διαβάζοντας τις αντίστοιχες κωμωδίες σε κόμικς. Παράλληλα, παρακολούθησαν διάφορα βίντεο τόσο για τα αρχαία θέατρα όσο και για τα έργα και επισκέφτηκαν το αρχαίο θέατρο Διονύσου της περιοχής τους, στον Δήμο Διονύσου. Τέλος, πραγματοποιήθηκε και βιωματική αποσπασματική αναπαράσταση στο πλαίσιο της θεατρικής αγωγής.



Σχόλια

Μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να αφήνουν σχόλια. Παρακαλώ κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε.